Beralih ke bagian utama Beralih ke menu navigasi utama Beralih ke bagian footer website
  • Terkini
  • Arsip
  • Tentang Kami
    • Tentang Jurnal Ini
    • Penyerahan Naskah
    • ##common.editorialMasthead##
    • Pernyataan Privasi
    • Kontak
Cari
  • Daftar
  • Login
  1. Beranda /
  2. Arsip /
  3. Vol 2 No 1 (2024): January

Vol 2 No 1 (2024): January

					Lihat Vol 2 No 1 (2024): January
Diterbitkan: 2025-02-08

Articles

  • The Effect of Kelong-Oriented Contextual Approach on the Cognitive Science Learning Outcomes

    Rizka Wahyuni, Z Zulirfan, Zuhdi Ma’aruf (Penulis)
    1-10
    • PDF
  • Application of Self-Organized Learning Environment Model in Increasing Students’ Curiosity on Global Warming Topic in Senior High School

    Nanda Ardita Basri, Naila Fauza, Lutfi Rindang Lestari (Penulis)
    11-18
    • PDF
  • Science Literacy of Senior High School Students through Pacu Jalur Tradition Based Learning

    Deni Elsya Widya, Z Zulirfan, Y Yennita (Penulis)
    19-29
    • PDF
  • Application of TGT Type Cooperative Model With Kahoot to Improve Cognitive Learning Outcomes of Senior High School Students

    Dwi Rahmayanti, Zulhelmi Zulhelmi, Romi Putra (Penulis)
    40-50
    • PDF
  • Application of Physics Learning Based on Pacu Jalur Tradition to Improve Cognitive Abilities Students of SMA

    Amelia Syafitri, Z Zulirfan, Zuhdi Ma’aruf (Penulis)
    30-39
    • PDF

Menu

Terbitan Terkini

  • Logo atom
  • Logo RSS2
  • Logo RSS1

Informasi

  • Untuk Pembaca
  • Untuk Penulis
  • Untuk Pustakawan

Program Studi Magister Pendidikan IPA FKIP Universitas Riau

Sekretariat
Program Studi Magister Pendidikan IPA Gedung FKIP Universitas Riau
Kampus Bina Widya Km. 12,5 Simpang Baru Panam
Pekanbaru Riau Indonesia 28293
e-mail : jist@ejournal.unri.ac.id

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.

Informasi lengkap tentang sistem publikasi, Platform dan Alur Kerja oleh OJS/PKP.